Cluburi de activități

Eco-friendly Fine Arts

illustration-people-2

ECOART

se doreşte a fi un concept interdisciplinar bazat pe alăturarea posibilă, pertinentă a celor două domenii ecologia şi arta, primul vizând natura umană sub aspectul ei firesc, biologic şi în strânsă legătură cu mediul ambiant, iar cel de-al doilea privind acel aspect al naturii umane care îi conferă specificitate – creativitatea.

Copilul este îndrumat să recicleze tot felul de materiale pe care altădată le arunca (ziare, flacoane, capace, cutii, etichete, materiale textile, CD-uri), să adune din natură (seminţe, frunze, plante presate, coji, fructe uscate, rumeguş, cânepă, lână, pietricele) şi să-şi confecţioneze propriile materiale de lucru (ex. plastelina ecologică, lut din ziare, culori din plante). Odată ce materialele sunt adunate, copilul îşi poate da frâu liber imaginaţiei sau i se va sugera o anumită tematică, subliniind la finalul actului creativ că a făcut două lucruri frumoase deodată adică a creat şi totodată a dat utilitate unui obiect care până atunci părea inutil – este ceea ce se cheamă reciclare prin artă.

Clubul de artă se va organiza pe grupe de vârstă, prin urmare aceste obiective vor fi adaptate ţinând cont de aceste criterii. Fiecare copil va avea câte un set de lucrări adunate pe parcurs într-un album individual care se va preda la sfârşitul anului preşcolar. Semestrial şi cu ocazia unor evenimente speciale se vor organiza expoziţii tematice şi concursuri dând popsibilitatea micilor artişti să se afirme. 

Deutsch Klasse

West_Germany__East_Germany_Flag_Map_1948_-_1990

Limba Germană

Activitatea de limbă germană, propune teme atractive, pragmatice şi de interes într-o manieră amuzantă.

Împreună cu personajele din poveştile preferate, cu jucăriile favorite, copiii vor învăţa termenii esenţiali cu o mai mare uşurinţă şi cu mai mult haz.

Vor parcurge un itinerar tematic, bogat în stimuli lingvistici, pornind de la realităţile familiare copilului (corpul, familia, casa), explorând apoi locuri şi situaţii mai îndepărtate (oraşul, mediul natural, etc), până la a include lumea fantastică a basmelor şi a poveştilor, transformând învăţarea într-un joc interactiv

Ce se urmăreşte?

  • Însuşirea şi pronunţarea corectă a sunetelor
  • Îmbogăţirea vocabularului cu termeni din universul familiar
  • Să dezvolte încredere în capacitatea de a învăţa o limbă străină
  • Să se prezinte şi să salute
  • Să dea şi să execute o comandă
  • Să însuşească în mod constant cuvinte noi, expresii, construcţii gramaticale
  • Să identifice elemente din mediul familiar şi să le numească
  • Să ceară şi să dea informaţii de ordin personal
  • Să mulţumească şi să răspundă la mulţumiri
  • Să numere conştient
  • Să numească culorile
  • Să ia parte la activităţile de învăţare în grup

Dance Class

Dans

Dansul este o bună modalitate de a face efort fizic, de a stimula imaginaţia copilului şi de a-l ajuta să aibă o viaţă socială cât mai bună. Dansul este o formă de activitate fizică şi, ca orice alt tip de mişcare, are o mulţime de beneficii atât pentru fetiţe, cât şi pentru băieţi. Primele talente ale copilului le identificăm ca părinţi, încă de la perioada de bebeluş când îşi mişcă amuzant funduleţul în scutec. 

 

Activitatea de dans va consta în învăţarea mai multor stiluri de dans: dansuri tradiţionale, street dance, hip-hop, zumba pentru copii.

Dansul foloseşte constant şi echilibrat toate grupele de muşchi şi ajută la tonifierea musculaturii şi la o creştere şi modelare armonioasă a corpului copilului. 

În timpul dansului se formează şi se stimulează funcţii importante implicate în dezvoltarea fizică a copilului: coordonarea, forţa, echilibrul, flexibilitatea.